SAVE TONIGHT

Solen skiner, jag ät mätt, och ska snart åka över bron till öland för att förhoppningsvis få med sig 3 poäng hem nu näst sista matchen innan sommaruppehållet!
Kvällen igår var ganska lugn. Jag var trött som ett as men bestämde oss vid tio tiden att det faktist inte är okej att sitta hemma på en skolavslutningskväll. Så där efter begav vi oss till samuel som hade lite fest. Blev en trevlig kväll till slut, men skolavslutningskänsla? näe den har inte jag fått än. Kanske beror på att jag börjar jobba redan på måndag. men åh jag längtar nästan faktist, jag älskar barn och blir sådär puttinuttig när jag ser en liten söt filur, hihi.
men nu ska jag hoppa in i duschen. innan match? -jo om ni skulle se mitt fettiga hår skulle även ni tycka att det var nödvändigt. PUSSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0