THE HEART OF LIFE

hallihallå! nu känns det verkligen att det börjar närma sig sommarlov. hade bara en halv lektion idag, därefter blev det mat och resten av tiden spenderade jag på stan. Blev en ny klänning och ett halsband inhandlat. Klänningen var dock lite för stor så vi får se om jag har kvar den eller inte, kan visa upp bild senare. Halsbandet var i alla fall nersatt och kostade mig bara tio kronor :) wie. Ikväll är det träning som gäller och där efter hoppas jag på en långpromenad, utan regn denna gången tack. Trots att det är lite molning och blåsigt ute hoppas jag att ni känner sommarkänslan lika mycket som jag, ååh nu längtar jag efter jordgubbar med mjölk. pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0