THE STORY OF IMPOSSIBLE

VINST med 7-1. upp i toppen med b-laget. och jag har avklarat min första dag som dagisfröken, GREAT!
Eftersom jag och mammsen ska åka till ronnebybrunn på torsdag vilket innebär att jag inte kommer kunna jobba då, ska jag istället jobba 8 timmar imorgon. fatttar ni??? 8 timmar! jag som var helt slut efter 4 timmar med dom små skitungarna idag :) hihi men dom var så gosiga att jag ville äta upp nästan varenda en! Dagen idag har jag tillbringat för mestadels i sandlådan och lärt barnen göra sandslott yeaaah, men även vikt hundra miljoner pappers flygplan och byggt jättehöga torn med skumgummi klossar. Känns nästan som att jag har roligare än barnen ;) nu ska jag i alla fall sova, upp vid 8 imån..sov så gott med er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag är en bloggare men vet inte hur man lägger upp egna videoklipp, youtube klipp så undrar om du kunde berätta hur man gör? det vore snällt

2010-06-22 @ 13:46:21
Postat av: Anonym

kan inte du varje dag visa ett favoritplagg ur din garderob? :)

2010-06-22 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0