tummen upp

Godkväll. Har äntligen gjort färdigt mitt evighets långa psykologiarbete.. det är faktist de enda jag har att skylla på med tanke på den dåliga uppdateringen. snart väntas sängen, mm ska bli riktigt skönt att krypa ner under ett varmt täckte. Och på tal om varmt, nu nu nu måste väl ändå sommaren ha kommit hit? Var över 20 grader idag och imorgon ska det bli upp emot 25, riktigt underbart är det!
Imorgon väntas även STAGGJAKTEN, och jag är peppelipepp så att det bara smäller om det. Börjar dagen med lite idrott, EST och historia. sedan väntas en kväll utan gränser, wihoooo jag kan knappt hålla mig. Bäst att jag hopppar i säng nu med detsamma så att jag slipper vänta. Sov gott med er ♥

Kommentarer
Postat av: s

tårtan ni hade på födelsedagsfirandet vad var det gula som ni hade på den? ser himla gott ut!

kan du inte langa receptet i bloggen?

2010-06-03 @ 18:26:03
Postat av: Sigmundgunn

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 13:48:17
URL: http://sigmundgunn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0