ALL AT ONCE

God eftermiddag. beklagar den lite halvt kassa uppdateringen men har både det ena och det andra att skylla på. Igår var vi i alla fall på studentskivor hos Sofia och Anton. Åt en massa god mat, och var allmänt glada för att  livet flöt på som det skulle! Någon timma innan alla studenter skulle in till vallen drog jag hem. För mig blev nog ett eller två vinglas för mycket så ingen kul natt om man säger så. Vill bara passa på att säga hur mycket jag älskar mina föräldrar, som alltid finns där för mig i alla lägen.

Trots stora sömnproblem inatt mådde jag i alla fall lite bättre i morse,så det blev en runda till skolan för att göra färdigt lite arbeten, och äntligen är allt klart, känns underbart!! Åt även i matsalen två gånger, hehe jag som inte åt några kilon mat igår eller så...
Snart ska jag i alla fall dunka huvudet i väggen för att vakna till lite innan träningen. Ikväll blir det inga studentskivor minsann, och det ska bli ganska skönt att bara ta det lugnt faktist.
Ännu en gång grattis till alla lyckliga studenter och ni som ska på studentskivor ikväll får ha en trevlig kväll, och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort (;
-vilket betyder att det är fritt fram att göra precis vad som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0