10.55

Sitter just nu i bibblan på skolan. Skulle egentligen suttit på veckans värsta spanskalektion, men kan inget annat än älska vår lärare när hon för några veckor sedan bestämde att vi på grupparbetet skulle ha eget arbete -vilket betyder att man inte är skyldig att gå på lektionen. Tror jag har missuppfattat att eget arbete även betyder att man ska jobba på egen hand? I vilket fall som helst ligger både spanskaböckerna och min spanskakompis adamo hemma, så inget blev det med de. känner istället att en kopp kaffe ropar på mig ifrån kafeterian nu. Har ju bara 5 timmar kvar (!) i den underbara skolan.
Känner att jag har flytet på min sida idag, måste ta vara på denhär dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0