sommarens låt 2010?

 
Train -Hey Soul sister

Definitivt en låt jag kommer lyssna mycket på i sommar, visst blir man gladis av den? Och de är ju de man ska vara på sommaren, go och glad! och gärna lite rund om magen, visst bikinikropp hit och dit, men äh glöm alla bekymmer, det måste ju synas att man njuter av livet :) hihi förresten är det långisdag idag juu. om jag står ut med att gå både på naturkunskapen & samhällen ända till tjugo över fyra tänker jag belöna mig själv med att åka in till stan och köpa en mascara och gärna något snyggt att ha på sig imorgon, bistro ju och jag är superduper taggad! hoppas ni får en fin dag allihop och att solen skiner på oss framåt dagen. PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0