söndag 28/3

Kvällen igår var lika bra som alltid! Efter 4 timmars sömn väckte pappa mig vid 8, hade ju nämligen lovat att följa med ut till golfbanan för städning.. pigg och glad åkte vi och räffsade löv i 3 timmar, men måste säga att det var värt det med tanke på dom 300kr som belöning. Därefter åkte mamma och jag till ölands köpstad för att köpa en skjorta jag lagt undan, men icke sa nicke..tyckte inte den satt lika snyggt som på modellen i tidningen. tror jag har blivit lite kräsen med såntdär minsann, men det kanske är lika bra de.

Tredje gången gilt åkte vi till sporthallen för att kolla jacob och färjestaden som spelade final. Dom stunderna jag inte bet på naglarna av nervositet fick jag en såndär stolthetskänsla som säkert alla föräldrar får när dom ser sina söner och döttrar spela final i en fullsatt sporthall, hehe. Kunde inte slappna av förrän matchen som slutade med 6-0 till färjestaden var över och där med fairplay cup vinnare!

På eftermiddagen drog jag med mig Isac och Jonas och kollade ytterligare en match. Denna gången var det fotboll, ifk kalmar mötte färjestaden. Det blev vinst med 3-1, härligt jobbat tjejer! Går fortfarande på pencilin så får inte spela vilket suger. men nu är det allt dags att börja tagga inför gothia i sommar :D kommer bli helt underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0