spanien




under denna förmiddag knäpptes nog hälften av alla kort av. Efter träningen åkte vi in till stan där vi bara hade på oss en och en halv timma, så vi fick stresshoppa så gott de gick!

tack vare min beslutsångest blev det bara 2 ynka inköp, men jag lyckades hitta min gråa kavaj som jag så länge letat efter!!
och det bästa utav allt var att det stod på prislappen att den endast kostade 20euro, superbilligt tänkte jag, och sen när jag kom till kassan slog hon in 12 euro. var väl antagligen någon rabatt eller något. Så fick alltså denna godingen för 120 svenska kronor, helt makalöst!

köpte även en tunika med kedjor på axlarna (för andra gången) hehe. köpte en grå sådan i göteborg i höstas men lämnade sedan tillbaka den efter att ha känt mig som en riddare..
och tror ni jag ångrade de efter sen?? svar ja. så därför kunde jag inte motstå att köpa den sista som fanns kvar, trots att det var en 38, så den sitter inte så snyggt på. men måste ju ha varit ödet, och de har jag lärt mig att man ska följa!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0