THANK GOD IT'S FRIDAY!


åh gud så skönt med helg! detta har varit en helvetesvecka när det gäller prov och inlämningar. Idag gjorde vi i alla fall referatprovet på 3 h, kändes ganska bra faktist, skönt att det är över nu i alla fall. Dock inte lika skönt att jag har ett naturkunskapsprov som ligger och väntar på mig redan på måndag. Och även ett matteprov som jag ska åka till skolan på onsdag och göra, då alla andra är lediga!! ganska orättvist om ni frågar mig..

I vilket fall som helst ska vi ha överraskningsfirande för 3 födelsedagsbarn imorgon, nämligen lucas, jonas & julia. Får hoppas att ingen av dom läser detta nu bara. Malin & jag har fixat och donat hela kvällen. Vill understryka att jag har hunnit med att skala 38 potatisar. Fick dessutom göra två marängtårtor efter att ha bränt den första (jag vet att ni blir förvånade)..hehe

Innan firandet drar igång början morgondagen med match mot mörbylånga klockan 11, så nu ska jag krypa ner under täcket. Sover ensam hemma hela helgen så en godnatt saga eller två skulle inte skada :) hihi 
Hopppas ni får en jättebra helg allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Kailone

Great site, keep up the good work!

2011-09-28 @ 12:40:49
URL: http://kailone.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0