summertime

nu snöar det ...IGEN
I lördags fick jag vårkänsla så det bara small om det och kunde gå ut med både skinnjacka & convere (vilket jag i och för säg har gjort hela vintern, vilket har visat sig att inte ha varit så smart).. men så i morse när jag vaknade var det bara att bita i det sura äpplet och ta ut vinterjackan ur garderoben igen.
får snart nog av detta väder, eller egentligen har jag fått det för längesen.
ska bli himla underbart att planet mot spanien lyfter om exakt 1 vecka med fotbollsgymnasiet!!
..dock inte lika kul att jag hörde idag att det var snökaos där nu ;o kan det verkligen stämma?
 

en liten kort video ifrån kroatien i somras med malin :)

• saknar världens bästa kroatienresa!
• saknar att ligga på stranden i 8 timmar och tävla om vem som fått störst bikinirand.
• saknar hur tony skämde bort oss med alla läckra partydrinkar på bariscobar
• saknar att kunna gå barbent även att klockan är långt över bolibompatider.
• saknar garanterat godaste pizzan som malin och jag åt varje dag 3 veckor i sträck.
• saknar att sitta på balkongen med världens bästa tjej och bara njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: anonym pingvin.... igen....

viken bränna, vilken bränna hehe<3

2010-03-01 @ 18:54:50
Postat av: filippis

haha du kan alltid skylla på att det var dålig kvalite på videon ;*

2010-03-01 @ 21:12:51
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0