måndag

Och inte kopplade jag varför alla statusuppdateringar på facebook handlade om att slänga böckerna i väggen eller elda upp matteboken igårkväll.
jo men visst hade väl alla koll på att vi hade matteprov sista timmen idag. hmm kanske inte riktigt alla..
Denna eftermiddag har jag tillbringat vid mitt kära köksbord med ett berg av äckliga skolböcker framför mig. 
Minst varje halvtimma har jag tröstätit en frukt pga mitt ineffektiva arbetande.. så under 2 timmar hade 1 banan, 2 clementiner och 2 kiwi slinkit ner i min mage.
Känner ett tydligt tecken på att min magsäck förstorades efter dom gigantiska buféerna på hotellet, när jag trots hela min fruktsallad i magen även fick plats med en bit lasagne.
innan min mage sprängs ska jag försöka lägga mig i sängen och sussa gott.
sweet dreams på er!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0