utomlands på påsklovet?

min galna moster ringde mig igår och frågade vad jag hade för planer på påsklovet. Eftersom jag inte hade något inplanerat sa hon att jag skulle förmodligen skulle få boka tåg upp till stockholm på måndagen, och att jag i sånna fall skulle ha med mig passet ;) Hon har nämligen inga egna barn så därför bjuder hon oss syskonbarn på en resa efter att vi fyllt 16.
låter som det har något med det att göra..hihi åååh vad spännande det är med överraskningar!!

nu är jag gladis. ska därför bege mig ut i friska luften för att ta en kvällspromenix med mallis. PUSSSSS på er

Kommentarer
Postat av: MOA

hörru fnattis!! ta med dig mig (a)

länge sen nu! allt bra ? :)<3

2010-03-18 @ 21:17:01
URL: http://moajohannaa.blogg.se/
Postat av: filippis

haha fnattis & skrattis..de var tider de!

saknar att sitta uppe hela natten på min altan

och ha moa & filippa talk.

jo de är bara bra tycker jag, hur är det med dig?:)

GOTHIA i sommar förfan!! <3

2010-03-18 @ 21:19:28
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0