VÅFFELDAGEN

Tyckte alla våffelbilder på google såg så äckliga ut så roade mig lite med att göra en egen i paint, så vad tycks?
Själv tycker jag att man blir tusen gånger sugnare på våfflor utav denna! eller nja, kanske inte.
I vilket fall som helst så är det ju våffeldagen idag!! en dag som jag själv anser borde finnas åtminstone en gång i månaden. men nu är det en tanke som slår mig att det är tur för sveriges befolkning att vi bara har denna ljuvliga dag en gång om året, för att vi alla inte ska dö i förtid av fetma. Men nu när vi har sån tur att det faktist är våffeldagen just idag, tycker jag att alla som har tillgång kan unna sig en våffla eller två. eller tre. med massa grädde, sylt & socker. Då blir vi alla istället extra sockersöta :) hihi pusssssssss!


Kommentarer
Postat av: Steinaranja

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-29 @ 13:15:28
URL: http://steinaranja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0