WHAT A LOVELY DAY!

Vaknade denna morgon av att solen lyste mig rakt i ansiktet. Blev genast på bättre humör, kan möjligtvis ha varit den ynka sovmorgonen på tjugo minuter. Denna helgen har snön smälltit med raketfart vilket har gjort att vår gröna gräsmatta har kommit fram. Ser snarare ut som en brun lermatta, men det är i alla fall en bit på vägen.
Påväg till skolan kunde jag inte motstå att ta på mig solglasögonen som även gjorde premiär för iår!

  
slänger in en bild på dagens klädsel som består av;
mc jacka, hm 299:-
halsduk, hm 99:-
lackleggings, gina 149:-
tunika, gina 149:-
nitskärp/nitarmband, lindex & hm 59/29:-                                                
                                    
Nu ska jag ta tag i mig själv, eller ja inte bokstavligt talat men ska påbörja den evigheters långa storstädingen av mitt rum. golvet ska dammsugas, hyllor ska rengöras, garderoben ska rensas, en massa gamla skolböcker ska slängas och definitivt alla dammråttor ska avlivas! haha får ursäkta mitt tragiska djurplågeri..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0