23.36

haha jag hade en låt på hjärnan idag under träningen. Och ni vet ju själva hur jobbigt det är när man varken kan texten eller någon fattar vilken låt man menar. Aja i vilket fall stod jag och zozan och diskuterade detta, och till slut var ju tvungen att ta ton och börja sjunga den korta snutt jag faktist kunde av låten, och som säkert alla vet i dethär laget är varken min sångröst eller engelska några 10poängare direkt.. men så efter ett tag hör jag zozan ropa: "ååååh äntligen sjunger du rätt text filippa". Hmmmm konstigt nog så nynnade jag..

Imorgon är det långvandring som står på schemat. Får hålla tummarna för att väderguden ger oss bra väder för en gång skull! Now it's time for sleeping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0