CAN I HAVE YOUR ATTENTION PLEAS


har lagt upp dethär klippet förut, men det är värt att se en till gång. För det första har killen som sjunger en sjukt skön röst! och för det andra kommer jag aldrig förlåta mig själv för att jag aldrig kollade upp vad han hette..vem vet han kanske har gjort fler ännu bättre låtar? och det är en fråga jag aldrig får svar på. Jomen visst överlever jag ändå, men blir fortfarande lika irriterad varje gång jag ser videon. Jag vill att han ska åka på turné. till sverige. till kalmar. till hmmm rix fms festival är väl den enda valbara va?  
jo men drömma kan man ju. kommer ju aldrig få höra någon annan låt än dethär ynka filmklippet..åååh hur kan man vara så dum, slår snart sönder min arm.
videon är i alla fall inspelade från en mysig resturang i indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0