Det finns inget dåligt väder..

Den personen som har kommit på rapportskrivning borde man avlossa ett skott i pannan på. Åtminstone ett hårt slag mot pannbenet. nej jag är inte arg, än så länge är jag faktist ganska sansad, men kommer vilken sekund som helst bli hysterisk. Vädret ute får mig i alla fall på lite bättre humör. äntligen kan man faktist känna att sommaren är här, på riktigt.

Efter skolan kommer mina fina vänner hem till mig, då ska vi planera vår utlandsresa i sommar. Ska kolla lite vart alla vill åka, hur mycket det kommer kosta och så vidare. Vi får helt enkelt se vart vi hamnar, för mig spelar det egentligen ingen roll, bara vi kommer så långt härifrån Sverige som möjligt. ååååh vad underbart det kommer bli, jag kan knappt hålla mig!! alldeles strax slutar vi, då ska jag möta upp min mallis. skönt att få avsluta skoldagen med ett leende på läpparna, ha en fortsatt fin dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0