happy birthay to you

Har lite bråttom så detta får bli ett kort inlägg. Är precis hemkommen från skolan och ska snart fixa i ordning mig, sedan blir det restaurangbesök med fina töser för att äta gott och fira mallis! Om vi inte rullar ut från restaurangen (vilket vi lär göra) blir det nog en sväng till södra utmarken för att kolla grabbsen spela korpen. kom även precis på att det igår bara var 3 månader kvar tills det är min tur att fylla år, wieee. men då är sommarlovet redan slut..inget wie på de. dessutom hörde jag rykten om att vi ska börja skolan PÅ min födelsedag, nääääääääe. håller alla tummar jag kan och hoppas att det var falska rykten.

 
bild sen min födelsedag i augusti då tjejerna kidnappade mig, hihi malin du kan inte andas ut än....
hämnden kommer, och den är ljuuuuuuv♥


Kommentarer
Postat av: Elena

Skolan börjar den 24e augusti. :)

2010-05-27 @ 20:40:52
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: filippis

åh de var ju precis de jag önskade.. kan ju inte bli en bättre födelsedagspresent ;)

2010-05-27 @ 20:51:48
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0