Ifks gäng 3 poäng!

äntligen. nu när vi gick över till gamla spelsättet 4-4-2 funkade allt mycket bättre. Under dom två tidigare matcherna har vi nämligen spelat 4-3-3 och vi har inte riktigt hittat varandra, men de gjorde vi minsann idag vilket ledde till att det blev vinst med 2-1! Blev mål för både dannies och min del, måste ha varit dom vita sport bharna som gjorde det ;) haha..Nu gäller det att blicka framåt, är ju inte alls länge kvar till gothia i sommar ju! Matchen skulle egentligen spelas vid ett, men vi flyttade fram den till elva så lyckades pricka in det underbara vädret perfekt..hela planen bestod av vattenpölar, hade nästan funkat bättre att spela i gummistövlar faktist.

Nu har jag precis proppat i mig en portion med lasagne och ska snart ta tag i städandet. Och min klädutrensning har fortfarande inte blivit av..får se till att den blir det idag!

Och vill man verkligen slösa sista 100-lappen på att gå på bistro ikväll? att vara helt pank i 3 veckor framöver låter inget lockande..näe jag tror det blir en hemmakväll för mig del. Hoppas ni alla får en riktigt bra hmm torsdagkväll? (känns verkligen som att det är lördag) och ni som ska ut, kan dansa lite extra åt mig också. Pusss på er ♥


Kommentarer
Postat av: tove :)

Jag skulle väl bjuda på bistron? Eller hur var det? haha ;)

2010-05-13 @ 16:42:48
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: filippis

haha du slipper, tack vare att du var bäst i ditt lag ;)

2010-05-13 @ 18:47:20
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: tove

haha det vill jag verkligen inte hålla med om. Sprang omkring därnere som en virrig höna typ ;) sjukt länge sen man spelade back alltså. Du gjorde ju mål och allt ;)

2010-05-14 @ 14:00:51
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0