LÖRDAG

Imorse var det tidig uppstigning redan vid åtta, seg som ett as tog jag på mig så oömma kläder som möjligt för att bege mig ut till soptippen där vi skulle städa med laget. haha ja de är nästan som det låter, ett rent helvetesjobb att plocka skräp men eftersom vi fick 10 000 kr till lagkassan var det helt klart värt de.
Dessutom fick jag hjälp av en duktig julia, som älskade när jag kastade ormar på henne.. haha

På eftermiddagen kom helsingborgkusinerna hit. Tog en promenad till gröndal för att kolla ifk-falkenberg, där matchen slutade 2-2. Kvällen spenderades med filmtittande, god mat, alldeles för mycket onyttigheter och sällskapsspel. Ibland kan det vara riktigt mysigt med hemmakvällar minsann!

 
haha vilken jävla skithög..


Kommentarer
Postat av: Syvertine

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-04-26 @ 13:44:10
URL: http://syvertine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0