MONDAY IN MAY.

Ny vecka -nya möjligheter. Nya möjligheter till att börja passa tider fröken filippa. Började denna dag med att försova mig, men som tur var fick mamma upp mig ur sängen 20 minuter innan skolan började, så det fick bli en stressig morgon. Nu sitter jag i alla fall här med mina kära klasskamrater och har media. Vi ska börja med ett nytt arbete om powerpoint, och jag fattar inte varför jag går media? haha jaja man ska gå efter egna förutsättningar.

Vädret ute behöver vi ju inte ens tala om, alla vet ju ändå att det är grått och trist och sen ännu mer regn på de. Åh de låter ju verkligen som det är så det ska vara i maj! Hinner väl bli slickade katter allihopa innan sommarvädret är här. 

Nu ska vi springa ner till matsalen och äta fisk, passar bra till en tråkig dag som denna.
Till alla er som befinner er i utlandet just nu, sola lite åt mig också. Om jag skulle vara er skulle jag be för att till jäkla åskmoln på Island skulle inträffa just nu så att ni får stanna en vecka till eller två, för ni vill inte komma hem till detta svenska äckelväder, tro mig. Ber om ursäkt för mig aggression men jag tycker att dendär väderguden borde få en smäll på käften! Annars får ni ha en bra dag så hörs vi nog ikväll, puss&kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0