NEDRÄKNINGEN BÖRJAR...NU

Idag har det varit full rulle här hemma. Efter att rasmus övertalat mig att bjuda på bullar var det pärlsocker i hela min säng, mmm lär väl få en extra ryggkliare inatt antar jag. Efter att ha suttit och pratat om alla sommarminnen vi skapade denna sommaren tog vi tag i reseplanerandet. Allt från mallorca till cypern, gran canaria, och kreta kom upp som förslag, för att till slut enas om att det troligtvis var Rhodos vi ville åka till. Jag har tidigare varit i Grekland och båtluffat två gånger men aldrig varit på ön Rhodos. Om det löser sig med pengar för alla är vi sammanlagt 8 stycken som ska åka, 5 killar och 3 tjejer. Jag ska spendera första veckan i augusti tillsammans med dom jag verkligen trivs med. Och jag skulle inte kunna byta ut någon utav er, för det är tillsammans vi är som en familj, och varje person har en del i familjen. Utan att överdriva säger jag bara YABADABADO, jag tror detta kan sluta hur som helst och det bara kryper i mig tills vi sitter på flygplanet och håller varandra i händerna för att detta ska bli den minnesvärda resan någonsin!


bilden är från i somras, då malin följde med oss till Kroatien.
åååh finns inte något som jag saknar så mycket som den resan.



Kommentarer
Postat av: hannis

vilka är ni som ska åka då? låter jätte kul ju!

2010-05-19 @ 09:17:07
Postat av: filippis

Dom som är klara är jag, malin, rasmus och jonas.

Sen ska isac och daniel till kroatien också, men om det löser sig hänger dom också med. Sen är det frågetecken på julia, lucas och adam, beror väl lite på pengarna antar jag.. ;) de kommer bli helt underbart!

2010-05-19 @ 13:36:38
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0