SATURDAY

Hej alla fina! hur hur har eran lördag varit? Regnig och dan som för alla oss andra säkert.. I vilket fall som helst slutade matchen igår 1-1. Säsongens första poäng, så det behövde vi! Idag tog jag mig en sväng på stan med julia, hittade två fynd på gina och en adidaströja från stadium. Bilder på de kommer troligtvis när jag har tid och det har jag inte gott om just för tillfället. Ikväll är planerna bistro. Känner mig inte alls sugen på de med tanke på vädret men humöret hinner nog ändras under kvällens gång som börjar hos conradsson. Nu ska jag riva ut hela min garderob för att finna något att klä mig i ikväll! Hoppas ni får en toppenlördag, de tänker vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0