solen skiner glada miner

Amen titta, solen skiner faktist ute vilket får mig på bra humör! gick till tjugo över fyra idag, så nu sitter jag här helt slut och fortfarande snörvlig som in i bomben. Idag har vi sprungit in i varenda leksaksbutik här i kalmar för att hitta teletubbies dräkter, haha..har nämligen staggjakten näste vecka när man ska klä ut sig och tävla i olika stationer, sedan är det bistro på kvällen, känner på mig att det kommer bli helt galet!

konstaterade även förut att jag inte skulle behöva någon mat alls om jag bara får leva på vindruvor. Det är ju som en drog, man kan ju inte sluta dedär ett kilo paketet när man väl har börjat, och då slutar det alltid med att man har så ont i magen att man inte ens kan stå, menmen ska man äta gottigott är det väl sånt man får ta.

Är ju fortfarande krasslig men ska snart kila ner till gröndal och kolla träningen hade jag tänkt. Men först hinner jag sy lite på min klänning som jag skulle gjort igår men var alldeles för lat för. Ikväll ska den bannemig bli färdig!
Woooupsi daysi nu ropar mamma visst att det är mat. tror nog att jag tar tillbaka dedär konstaterandet om vindruvorna ;) vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0