SÖNDAG

Och nu är vi äntligen framme vid slutet av denna helg. Idag har kusinerna och vi nog åkt runt till alla turistmål på hela öland, ja för sånna besökare som inte bor i kalmar då. Vi har kollat på örtgårdar, antikställen, väderkvarnar och någon mur med en massa lamm som sprang i hagen brevid, åååhw vad gulligulliga alltså. Funderade nästan på att ta med mig en hem och mata med nappflaska sådär som i lambi-reklamen. Kändes verkligen att man var på landet då jag med mina vita tygskor trampade i koskit...haha

Efter de åkte vi hem och åt lunch för att sedan ta på oss vinterjackorna för att ge oss ut i majkylan igen. Gick till fredriksskans där de skånska serieledarna var på besök på kalmars fina fredriksskans. Märkligt mål för kalmar redan efter 6 sekunder, och efter 30 minuter fick kalmar en man utvisad. Där efter hände inte så mycket mer, matchen slutade 1-0 till kalmar, och jag vann 30 kr på tipset ;) alltid något ju..
Lovar att lägga upp en massa bilder senare ikväll, nu ska jag ut och gå en långpromenad med jonas. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0