SUPRISE!

Åh måste bara säga att jag har haft en underbar kväll! Vi tjejer möttes på maxi för att storhandla inför kvällen. Jag hade bestämt med malin att vi skulle ut och gå för att sedan gå hem till mig och ha en riktig myskväll bara hon och jag. mohahah trodde hon ja..istället hade vi snackat ihop oss hela bunten och tänkte överraska födelsedagsbarnet i efterskott. Vi grillade, gjorde drinkar och lagade tårta. Sagt och gjort, gick jag och mötte malin så som det var bestämt och lyckades komma undan med bortförklaring "oj jag tror jag glömde låsa, kan vi inte bara ta vägarna förbi mitt hus och se så huset inte står olåst innan vi går och köper choklad". pantad som vanligt hängde ju malin inte med i svängarna och tyckte att min bortförklaring verkade utmärkt. Däremot blev hon lite förvånad när vi kommer in där på trädgården och hela gänget står gömd på min altan och sjunger "ja må hon leva" :) haha..

Efter att vi smockat magarna proppfulla förfestade killarna lite här och sedan begav sig till manne som hade fest. Vi tjejer stannade istället kvar och myste ner oss i stolarna med med filtar och ljus. Kunde sitta ute hela kvällen ända tills nu och berätta en massa skvaller! detta mina damer och herrar, detta är sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0