tandläkarväder

Hej halli hallå. Hur mår ni? Hoppas ni mår bra. Ni hade mått ännu bättre om det var varmt och soligt ute, visst? mm visste väl de. Tycker att vädret får en på så jäkla dåligt humör. Förresten gick hörförståelsen på engelska nationella idag åt skogen. Det regnar ute, och jag är hungrig. Snart blir jag även arg på mig själv över att jag  fördriver tiden framför datorn när jag egentligen borde sitta stirrandes i ett par tråkiga spanskaböcker. Men vem orkar de på en tisdag som denna..inte jag i alla fall. Sitter och lyssnar sönder på winnerbäck och börjar längta till den 25:e juli något otroligt!! och förresten tänkte jag börja med att använda olika av winnerbäcks låtar som rubrik till inläggen då och då, så ni kan ju alltid testa att söka på spotify ;) okeeej vem bryr sig egentligen? haha.. för övrigt ser mitt rum ut som ett rent helvete och jag skulle ju rensat garderoben igår. vad hände med de? ååh. ska bara sitta några minuter till..bara några

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0