TORSDAG

Okeeeeeej.. Jag har varit sämst på att uppdatera dom senaste dagarna. Ni får till och med anklaga mig för de, för jag kommer erkänna utan några större protester. Jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn, men här kommer i alla fall lite kort om långhelgen. 

I torsdags skippade vi bistro och det är jag glad för nu i efterhand, istället kom julia till mig och myste. Vi gjorde chokladbollar och satte oss som vanligt i mitt kök för en låång pratstund. Hur det kommer sig att det alltid är köket vi hamnar i, beror nog på julias och mitt matsug..hehe Pratstunden blev i alla fall längre än förväntat och vipps så var klockan halvfem. Då bäddade vi ner oss i min säng och somnade bums utan några obekanta ljud eller lysande lampor från vinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0