trettioen sekunder innan halv tolv

Det började regna under träningen idag, och då menar jag verkligen s-p-ö regna. Frågan är om det inte till och med haglade? äh så illa kan det väl inte vara, det är ju ändå maj. Imorgon är vi ju lediga, ska bli himla skönt! Vi inleder "lilla lovet" med att kliva upp med tuppen för att börja morgonen med match mot Bäckebo, så nu ska jag krypa ner i sängen och mysa till a walk to remember. Den filmen kan man se oavsett humör, man märker att den börjar närma sig slutet då man har sjunkit långt ner under täcket för att alla i ens omgivning ska undvika att man sitter snörvlande och torkar tårar..haha men den är ju bara föööööör romantisk. och sorglig. 

Ikväll är ju alla 18++++are ute på puben och röjjer, medans vi små skitungar får sitta hemma och glo.
Och imorgon då? blir det bistro?? svar, tveksamt. känner att plånboken har fått ta ganska mycket stryk på sistone. Så att ni kommer se mig på dansgolvet imorgon är ungefär lika trovärdigt som att jag fick godkänt på mitt spanska nationella!!!! (okej erkänner att det bara var ena delen) men ändåå, jag är supernöjdis :) så vemvet, under kanske ské, så vi kanske möts i vimlet trots allt.

Goood night, sleeeeeeeeeeeeep tight ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0