första maj.

Dagen idag har känts oerhört lång men ändå gått ruskigt fort. Och vad har man hunnit med? Inte ett dugg. Jo men då är det väl som det ska, en dag efter valborg. Hann i alla fall in till stan med malin, isac, rasmus & lucas. Hängde undan lite kläder som jag ska sova på inatt, ja inte bokstavligt talat. men ska fundera ut om jag möjligtvis ska åka in och köpa dom imorgon. 2 klänningar som skulle vara jättesöta till converse i sommar!

Blev lite tjurig på alla förut på stan, speciellt på lucas, endast för att jag inte fick gå till fiket och äta en köttebullemacka som jag var så sjukt sugen på..haha Istället gick malin och jag och tröstköpte 1/2 kg godis på tokige ture, inte helt fel en lördag som denna. Snart kommer grabbsen hit så ska vi spela sällskapsspel, proppa i oss massa onyttigt och mysa till en massa filmer hela kvällen. vad vore jag utan er ♥

Tror inte det är så många som är så sugna på att gå ut idag va? Tycker vi alla kan unna oss en riktig hemmasittarkväll, glömma att sommaren och bikiniperioden väntar på oss inom en månad och på så sätt ta dendär extra chokladbiten. det är vi alla värda :) Ha nu en riktigt skön lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0