LIFE IS LIFE

Hallådär köp blåbär. Näääe köp inga blåbär, köp vindruvor istället, mycket godare och då slipper ni blåa läskiga tänder. Sitter här och har redan ätit upp ett halvt paket. Kommer ha magkramp på träningen om en timma. Jaja, man får ta konskevenserna när det är så satikens gott. Förresten ska vi börja läsa böcker på engelskan. Jag valde en bok som hette "the best little girl in the worl" och handlar om en tjej som får anorexia. Har inte hunnit läst mer än inledningen i boken men jag måste bara påpeka vad hemskt jag tycker detta är. Så till alla er tjejer, och även de få killar som lider av detta vill jag bara säga: fortsätt kämpa vidare, och stötta varandra, ni är fina som ni är. Och till alla er andra som mår bra och njuter av livet, fortsätt med det, det är vi alla värda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när man har levt med ätstörningar osv i över ett år, så har man vant sig och på något sätt accepterat det. det är riktigt svårt att komma tillbaka till vanliga matvanor, och jag kan inte säga att vänner stöttar en tillräckligt.. då jag är riktigt besviken på mina vänner. borde finnas fler som försöker stötta än att göra precis samma misstag som jag/vi gjort, att acceptera det. vilket också är en av anledningarna att inte kunna komma tillbaka till matvanorna. att man inte får det stödet men egentligen behöver. det är svårt, kan jag lova.

2010-05-13 @ 23:03:14
Postat av: Dolls

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 10:11:53
URL: http://dolls.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0