WE ALL LOVE SHOES




Man kan aldrig få för många skor, visst? Kan inte någon hjälpa mig att övertyga min mamma de. Jag kan knappt gå in i en skoaffär längre. Och idag liksom, detta var inte ens en skoaffär utan en helt vanlig klädaffär som monki. Men hallå, trots att man redan har tusen miljoner lika dana sånnahär skor (enligt modern min) så är det väl sjutton gubbar inget att tveka på när det är 50% och man får lägga 225:- för ett par sånnahär doffsingar :* 

Dessutom är det inte mina fötter som dras till skorna, det är liksom skorna som dras till mina fötter.

Kommentarer
Postat av: josse

SÄG INTE ATT DET VAR DU SOM KÖPTE 36:orna?!?? :O :O hahaa, jag har velat ha dom as länge sen såg jag att det var halva priset på dom, och då var självklart 36orna slut.. så säger hon i affären att hon sålde dom för 5 minuter sen.. om det var du så ska jag döda dig :D hahaha :D

2010-05-22 @ 22:06:42
Postat av: filippis

hahah woupsi daysi (a) velade jättelänge mellan 36 och 37orna men hon gav mig rådet ett ta storleken mindre ;) var dom andra för stora eller? om du är snäll kan du få låna dom av mig jossis, hihi sålänge du inte dödar mig då...

2010-05-23 @ 14:43:58
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0