BARCELONA.

Hola guapos! Sitter just nu på hotellrummet här i Barcelona. Har varit ute och ätit jättegod mat och nu är jag helt slut. Staden är jättehärlig, men det tar på krafterna att vara i storstan, lovar att jag kommer somna på direkten så fort jag lägger mig i sängen.

Idag har vi varit på en marknad och kollat runt lite i staden. Har sett ut ett par klackskor jag ska köpa imorgon annars har shoppingen varit ganska klen hittills. Det är mycket varmare än jag trodde, idag var det runt 25 grader, så imorgon ska vi ner till stranden för sol & bad. Dock lär man ju inte bli brun eftersom det är höst, men skönt i alla fall!

nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag slocknar. ni glömmer väl förresten inte frågestunden ;)
Om man kan skicka en slängpuss från spanien hem till sverige, vill jag skänka den till malin och måns, saknar saknar saknar er.
ni andra får också ha det jättebra där hemma! pussssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och måns ihop?

2010-11-07 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0