WE ALL LOVE SHOES.

Nu har jag nog ringt runt halva Sverige i sökande efter mina nya vinterskor. Har hittat ett par inne på scorett och ett liknande par på eurosko som jag måste ha!! ni vet själva hur det är när man har hittar ett par skor som man har bestämt sig för, och självklart finns inte den skon i ens storlek. men så hade dom tydligen ett par 36or i Linköping som jag tänkte brorsan kunde köpa nu när han endå bor där. Men nehä, när jag väl ringer dit fanns inte dom heller kvar....

Och nu känns det helt meningslöst att leta i andra skoaffärer, för jag vet att jag kommer tycker alla andra skor är skitfula.. haha

jajaja får väl försöka hitta några spanska plagiatkängor i barcelona till helgen. annars får det väl bli conversen som får ta lika mycket stryk av snö, rusk och blask, precis som alla föregående vintrar.




alla dessa skor kommer ifrån http://www.scorett.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0