OLLE HEDBERG.

För första gången i hela mitt liv tänker jag beskylla mig själv för förälskelse i kändisskap. för första gången i hela mitt liv kan jag utan att vara något som helst ironisk komma på mig själv med att ha glömt stänga munnen så att min vita tröja nu har fått en gulaktig ton av apelsinjuice. för första gången i hela mitt liv önskar jag att jag var 25 år, gotlänning och bagare. för första gången i hela mitt liv kan jag förstå att man kan lyckas charma halva svenska folket med några toner, en gitarr och två blåa ögon. för första gången i hela mitt liv kan jag lägga handen på hjärtat och utan att skämmas erkänna att ja, oavsett han vill eller inte tänker jag spendera resten av mitt liv tillsammans med honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0