LIFE ISN'T SHORT AT ALL

tanken på att detta äckliga väder kommer pågå de 3 kommande månaderna får mig att bli spyfärdig. Varför kan det inte bara vara sol och varmt året runt? skulle önska att jag kunde åka bort över julen, helt långt långt bort till varmare breddgrader.
förra året var vi i Indien över jul och nyår och det var helt underbart att vara iväg. Men nu får man tänka in the real, och då ska jag faktist vara hemma i sverige över jul. till och med i lilla kalmar.

Imorgon kommer i alla fall mina fina hit så ska vi diskutera om det blir någon skidresa eller inte. Vi ska dessutom smida planer inför nyår wieee :)
nyss kunde man gå barbent och redan på söndag är det första advent. Det är ju inte riktigt klokt hur snabbt har inte denna hösten gått egentligen? man hinner ju knappt med att leva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

Undrar bara vart du får dina ideer om hur du ska klä dig osv ..? För du klär dig sjukt snyggt, hur lyckas du?!

2010-11-22 @ 19:32:52
Postat av: filippis

hallådu! haha tack så mycket, vad glad jag blir:) men idéer om klädstil har jag väl egentligen inte..

2010-11-23 @ 15:58:16
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0