15.09

Först blir jag väckt av ett sms av pappa där han påminner mig om att jag har utvecklingsamtal idag...buhu 
när jag kliver upp ur sängen snöar det, buhu
Sen när jag ska äta frukost är flingorna slut, buhu
Därefter blev jag inlåst i mitt eget hus, buhu
Jag kommer ut till min cykel,och låset har frusit igen, buhu.
När jag cyklar känner jag att det går lite trögt..då visar det sig att det är en fet punktering på bakdäcket vilket kommer betyda att jag måste gå hem från skolan i snöstormen........jättemega buhuuu


I vilket fall som helst har jag hunnit med en liten privatlektion med min mattelärare som mest bestod av att dricka kaffe och prata ekvationer tillsammans. Nu sitter jag här och försöker komma någon vart med min rapportskrivning, men det är lättare sagt än gjort.

om tjugo minuter väntas utvecklingsamtal med daddy. Därefter ska jag hem och äta, är så hungrig att jag känner mig svimfärdig, så alla ni som käkar kan ju tröstäta lite åt mig med. 

inte jättekul info kanske. ska försöka komma upp med ett roligare inlägg när jag kommer hem. Ta det lugnt med snöbollskrigen! pusssssselipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0