FRIDAY I'M IN LOVE


Hej! hur mår ni ni? :) gud vad skönt med helg säger jag bara! Denna veckan har varit så fullspäckad med plugg att man bara har velat sjunka under jorden. Men nu är det äntligen över, och både matteprovet och svenskatalet kändes bra idag, så nu kan jag utan dåligt samvete belöna mig med att äta zorbas tillsammans med malin kväll! Om det hade gått dåligt på provet hade jag ju ändå gått dit och tröstätit så det spelar väl egentligen ingen roll. 

Nu ska jag i alla fall cykla och möta malin, därefter ska vi ut och fota. Hon var tvungen att göra någon fotouppgift i skolan som jag skulle vara hjälpmedel till. Därefter ska vi äta en stor jäkla buffé på zorbas eller thai silk. När vi är mätta och belåtna åker vi nog hem till mig och myser resten av kvällen. Hoppas ni får en bra fredag ♥ puss!

Heh nu när man har lärt sig photoshop kör vi på en spegelbild varje outfit då ;-)
blusen är från gina och shortsen från monki


Kommentarer
Postat av: frida

snygggg outfit! :)

2010-10-10 @ 11:43:52
URL: http://fridabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0