HOME SWEET HOME

Hemma nu igen, efter en härlig tripp i Stockholm! Mötte upp kusin rebecca på lördag förmiddag för att ha en riktig shoppingrunda :) Sist mamma och jag var uppe i sthlm hittade jag verkligen ingenting och blev så förbannad över varför stan aldrig levde upp till mina förväntingar. Det slutade med att jag fick gå in och nödköpa en jacka, bara för att. Man kan ju inte åka ifrån huvudstaden tomhänt? 
Men denna gången blev det faktist ett och annat inköp, så kunde lämna stockholm en aning fattigare men åtminstone några klädesplagg rikare!

Dessa godingar lyckades jag haffa åt mig på beyond retro. fick bara betala 200kr, himla fina grejjer där vettni!

Så fort vi var framme i kalmar mötte pappa upp oss på stationen och lyckades få med mig på ff. Riktigt dålig match som slutade 1-1. Fick precis reda på att jag har a.lagsträningar måndag,torsdag. min kropp som ropade på uppehåll, menmen man får väl ta det som en chans och bita ihop nu sista veckan. 
Nu ska jag sätta mig och skriva färdigt min mediauppgift, vi hörs imorgon. pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0