LIVE IN THE PRESENT.

Slutade tidigt idag, men inte blir man av med pluggandet för det. Nu ska jag nämligen sätta mig och skriva på ett argumenterande tal, mjo det är till och med tråkigare än det låter. Ska hålla tal i aulan under svenskalektionen på torsdag, så ett medlidande hade ju inte varit helt fel. eller kanske en peppning av något slag. Om det nu går när det gäller sånnahär trista saker? Ikväll är jag i alla fall träningsledig så lär väl mysa ner mig i soffan. Ska se till att somna tidigt ikväll, imorgon väntas nämligen orientering vilket min kropp protesterar mot just nu. Vi får väl se om den hinner ångra sig.
puss

Kommentarer
Postat av: Gunnarmarianne

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 12:55:57
URL: http://gunnarmarianne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0