PARADISE HOTEL.


Paradise hotell har premiär idag. Förra året handlade ju varenda statusuppdatering på facebook om paradise..
Jag var nog en av de som inte kollade. Och enligt de flesta missade jag verkligen något. Har inte följt paradise sen jag gick i femman eller nåt, och då minns jag att mamma inte gillade att jag kollade på sån skit, haha. Men nu är jag faktist 17 och kan nästan lagligt kolla på hur mycket sex jag vill. Och jag vet ju själv att om jag väl börjar kolla kommer jag ju vara fast. men ärligt talat, är det inte en jäkla skitsåpa? eller vad säger ni, borde man ge programmet en chans iår?


Kommentarer
Postat av: Emma

Förra årets paradise var riktigt bra. Detta året suger som aldrig förr..... Säger bara att du missar inget om du bestämmer dig för att bojkotta

2010-10-17 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0