STOCKHOLM.

Fick just nu en uppläxning av fröken johanna steen att jag skulle uppdatera bättre. Och ja, snäll som jag är lyder jag hennes råd. Vi sitter just nu uppe på d.plan här på stagneliusskolan och har svenska. min mage kurrar, och jag ser inte fram emot vårrullarna som väntar i matsalen om tjugo minuter.
Menmen, jag lär väl överleva. Därefter ska jag nämligen åka hem för att packa det sista, sen vid klockan ett rullar bussen mot stockholm! 

Mamma fick i 50års present, att se någon föreställning där uppe tillsammans med sina systrar, så jag följer med och bor hos kusinerna. på lördag ska nämligen jag och kusin Rebecca och ha en riktig shoppingdag, och mitt shoppingsug är enormt stort just nu så detta lär väl aldrig sluta bra! Hoppas bara att stockholm uppfyller mina förväntningar när det gäller shoppingen, vilket vår kära huvudstad nämligen aldrig gör. 

Är i vilket fall över tygad om att jag kommer få en kanonmysig helg, hoppas ni med får det :) pussss! 


Kommentarer
Postat av: johanna

gullidull! ha det toppen i stockholn nu<3

2010-10-01 @ 11:47:47
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0