TISDAG.

Vetni? idag har jag ätit potatismos för fjärde gången i mitt liv. och näe, det smakar faktist inte lika geggigt och slemmigt som det gjorde första gången för sisådär 13 år sedan.
lite kul info på en tisdageftermiddag som denna.

eftersom svenskan var inställd imorse har vi bara hunnit med samhälle och har snart spanska, sen slutar vi. Kommer få reda på spanskaprovet, och det är inget jag ser fram emot..
menmen jag måste nog försöka dra mig dit i alla fall.
hoppas ni får en bra dag :) pusssssis

Kommentarer
Postat av: Lucas

Tjenare, vad händer idag då? :)

2010-10-19 @ 12:57:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

Jag har en fråga, du som festar ibland och så..

Har man med sig egen dricka till en fest? ;o

2010-10-19 @ 18:04:38
Postat av: filippis

hejhej! alkohol är skit, så jag tycker du skippar drickan och tar med dig läsk istället=)

2010-10-19 @ 20:17:49
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0