WRITTEN IN THE STARS,

Ytterligare en dag då jag lyckats komma på ursäkter för att slippa spanskaplugget. Och ja, nu är klockan snart elva och jag sitter här, precis som alla andra kvällar och har ångest för att jag inte kommer kunna något till provet på torsdag.
Men visst sjutton var det värt att tillsammans med jonas åka ner till fredriksskans och kolla tipselits slutspel mot jönköping, som var så spännande att jag höll på att kissa på mig, haha. jag hatar verkligen att kolla på fotboll när det handlar om förlängning och straffar. I halvtid gick vi till MAX och köpte kaffe för att få igång blodcirkulationen igen, det var ju så sinnessjukt kallt! Men trots två man utvisade lyckades Måns göra ett snyggt kvitteringsmål och därefter vann ff på straffar. De var dom väl förtjänta av :)

Jaha vad säger ni, kanske man borde ge spanskaplugget åtminstone tio minuter, innan jag kryper ner i sängen.  hoppas ni sover gott sen. pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0