WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME

Att köa utomhus i 9 timmar för en ynka liten rugbybiljett måste nog bara vara vi hårdingar som klarar av! Men biljetter fick vi i alla fall, och trots att fötterna tappade känsel hade vi riktigt mysigt :)
johanna & felicia sov hemma hos mig, och i morse var det inte allt för lätt att gå till skolan efter 4 timmars sömn.. Menmen man kan ju inte bara göra det roliga här i livet!
Nu ska jag lägga mig och ta en powernap och därefter ringa malin, för ikväll är det maskerad som gäller. haha sjukt kul! mindre kul att jag ska spela golftävling med starttid halv nio i morgon bitti...


senaste gången jag var utklädd var nog på staggjakten. här är jag & felicia som spelkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0