FRIDAY.


Edde kom hem på besök från Linköping. Lite sådär lagom sliten efter att ha haft nollning i 2 veckors tid. Men sliten var han ju inte ensam om att vara, så vi bestämde oss att ha en riktig myskväll! och tack vare den snälla syster jag faktist är ställde jag mig och överraskade honom med tacos. haha ja, jättekomplicerat verkligen, men de är ju endå tanken som räknas!

Maten smakade finfint, trots att jag tjurade ihop på mamma som hade glömt köpa majs.
Mamsen & papsen dissade återigen oss barn, för att gå på teater och ut och äta på restaurang. Dom är precis hemkomna och hade tydligen haft jättetrevligt, menmen jag slår vad om att min tacos hade satt pricken över iet på kvällen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0