MONDAY MORNING.

Godmorgon! Matchen igår vann vi med 2-0, gutt de. annars hade det inte varit värt den 4 timmars långa bussresan tur och retur. Själv gick det inget vidare bra, men kunde gottgöra min insats i och med att göra assisten till karros båda mål.  

Seg och sliten drog jag mig upp ur sängen i morse för att träna. har ingen kommentar till fg träningen..vi övade vänsterfoten, vilket min kan jämföras med en 4åring som försöker träffa bollen..haha menmen, träning ger färdighet, förhoppningsvis!

Sitter nu i b10 här på stagneliusskolan och har media. Vi ska göra en antimobb kampanj och därför hitta på en egen logga som vi ska göra skissa och göra i photoshop. Därefter ska vi själva fota en bild till kampanjen. Känns som att jag just nu inte har fantasi för fem öre. Sitter och kollar upp lite i taket, skissar lite, kladdar över, och därefter kollar upp lite i taket igen. Känns som att fantasin finns där uppe, någonstans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0