SO MUCH LOVE TO GIVE.

Har precis ätit god fredagsmat och kollat på idol med mina kära föräldrar. Nu kommer grabbarna grus hit och har filmkväll med mig :)wie. hoppas på stockholm booogie, börjar ju nästan bli en tradition nu!
Blir förhoppningsvis inte så sent ikväll, har ju årets sista seriematch imorgon mot färjestaden och då är det inget annat än vinst som gäller.

Vad gör ni själva en kväll som denna? sitter ni också bara hemma och myser, eller är ni ute och dansar tills fötterna värker? Tanken av att trippa omkring i klackskor just nu får mig illamående, eller är det de mängder chokladglass jag precis vräkt i mig.. I vilket fall som helst hoppas jag ni får en trevlig fredagkväll. pusssss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0