SOMEBODY LIKE YOU.

Åh jag vill bara lägga mig i koma och vakna typ nästa år. trots att man sover både på nätterna och dagarna blir man ju bannemig inte piggare av de, vad är felet då?
Och sen har jag megaont i knäet :( har ju inte haft det på över ett år.. och nu kan jag knappt vrida på benet. helvete. vi har ju sista seriematchen på lördag, och det finns inte en chans på hela jorden att jag kommer avstå den.
Kattis kan ju glömma att jag tänker springa ängörundan på idrotten imorgon i alla fall, heh..

kollade nyss på idol med mamsen, och även där besvikelse. vad håller olle på med? han är ju stört grym, och så nu sjöng han som en liten nervös ekorre. jag tänker då inte gifta mig med honom om han mesar sig sådär nästa gång...


eller jo, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0